keskiviikkona, joulukuuta 28, 2011

Telkkarin korjausasia etenee (hitaasti)

Eilen aamulla oli puhelimeeni saapunut tekstiviesti, jonka mukaan Infocare on vastaanottanut televisioni korjaustyön ja korjaukselle annettu tunnusnumero. Tekstiviestissä pyydettiin soittamaan Infocaren numeroon sopiakseni huollosta tarkemmin.

Pystyin soittamaan heille takaisin vasta iltapäivällä. Noin 20 minuutin jonotuksen jälkeen sain kiinni naisihmisen, joka totesi, että täältähän tämä huotovaraus löytyy, mutta sinä ei ole teknikon nimeä. Sopisiko minulle, että teknikko soittaisi minulle suoraan? Tämähän sopi, mutta miksi minun piti saada tekstiviesti ja soittaa heidän palveluunsa, jotta voisin antaa teknikolle luvan soittaa samasta asiasta?

Ainoa uusi tieto oli se, että televisio tullaan korjaamaan paikan päälle.

Reilun tunnin kuluttua miesteknikko soitti ja kyseli, mikä televisiota vaivaa. Kerroin saman kuvauksen, jonnka olin jo viime viikolla kertonut Infocareen ensimmäistä kertaa olessani heihin yhteydessä. Kaveri sanoi, että hän tilaa varuiksi uuden äitilevyn televisioon. Sen saaminen kestäisi noin viikon. He olisivat uudestaan yhteydessä kun varaosa on saapunut.

Sain puolen tunnin päästä uuden tekstiviestin, jossa sanotaan, että he ovat tilanneet varaosia laitteeseeni ja korjauksen valmistumisarvio on nyt 3-5 työpäivää.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit jättää kirjoitukseen liittyvän kommentin.